عجیب ترین جراحی های زیبایی

امروزه در دنیا جراحی های زیبایی زیادی انجام می شود که برخی از آنها بسیار عجیب است و در کنار عجیب بودن، بسیار گران هم هستند که در ادامه به عجیب ترین جراحی های زیبایی اشاره خواهیم کرد.

عجیب ترین جراحی های زیبایی

جراحی چال گونه
داشتن چال لپ برای بسیاری از افراد جذاب است و حاضرند برای داشتن آن هر کاری بکنند در صورتی برای برخی دیگر جذابیت زیادی ندارد. انجام این جراحی حدود 10 الی 20 دقیقه زمان میبرد و به صورت سرپایی انجام میشود .

جراحی گوش فضایی
این جراحی عجیب برای برخی از افراد که حاضرند چهره شرور داشته باشند بسیار جذاب است. افرادی که از ظاهر معمولی خود خسته شده اند ترجیح میدهند گوش هایی فضایی داشته باشند و و در بین دوستان خود همیشه خاص باشند.
بر اثر این جراحی ممکن است شنوایی گوش از دست برود که بسیاری از پزشکان حاضر به انجام آن نیستند.

جراحی گوش
گوش یکی از قیمت هایی است که از نظر برخی به زیبایی صورت کمک میکند.
افرادی که دارای گوش های بلند و نازیبا هستند و یا در اثر بالا رفتن سن، گوش هایشان شل شده است حاضرند به جراحی زیبایی گوش روی بیاورند. این جراحی برای جراحان اصلا کار سختی نیست و یکی از بهترین جراحی خا برایشان محسوب میشود.

قد بلند در پاشنه پا
داشتن قدی بلند از آرزوهای بسیاری از جوانان و نوجوانان میباشد. به طوری که برخی از افراد حاضرند جراحی زیبایی را که قد را بلندتر نشان میدهد انجام دهند.
در جراحی بلند کردن ثد، کلاژن هایی به پاشنه پا تزریق میشود که قدرا بلندتر از حالت معمول خود نشان می دهد.

عمل کف دست
این جراحی برای افرادی که به سرنوشت انسان ها روی کف دست بسیار اعتقاد دارند عمل جذابی شده است.
در کشورهای شرقی مانند ژاپن این اعتقاد مرسوم شده است که سرنوشت انسان ها روی کف دستشان است بنابراین برخی می روند و روی دست تزریقاتی انجام میدهند که بخت خوب در پیش رویشان باشد.
نداشتن انگشت کوچک پا
برخی از خانم هایی که بسیار طالب زیبایی هستند و میخوان هر کفشی که ساخته شد برای پای آنها مناسب باشد و به زیبایی خود را نشان دهد حاضرند که انگشت پای کوچک شان را کوچک تر کنند و یا حتی از بیخ ببرند که دیگر آن را نداشته باشند. این جراحی برای برخی بسیار عجیب است و لی برای برخی دیگر جذابیت خاصی دارد که حاضرند برای انجام آن به زیر تیغ جراحی بروند.

جراحی زبان مارمولکی
علاوه بر چشم، گونه، لب ، زبان نیز یکی دیگر از قسمت هایی از صورت است که برخی تمایل دارند روی آن عمل جراحی انجام شد. افرادی که از ظاهر زبان خود راضی نیستند میخواهند که طول زیان کوتاه یا بلند تر شده و یا دارای دو نیمه شود که جذابیت به خصوصی برای شان دارد!

جراحی سیکس پک
داشتن ظاهری متناسب و ورزشکاری برای برخی از آقایان بسیار مهم است به طوری که برخی به جای ورزش کردن حاضرند پول خود را برای سیکس پک کردن شکم خود خرج کنند.
این جراحی چند سالی است که طرفداران بیشاری در کشورهای مختلفی پیدا کرده است در ایران نیز این رجایح بای برخی از آقایان و خانمهایی که تمایل دارند طرف مقابل آنها شکمی سیکس پک داشته باشد مورد محبوبیت قرار گرفته است.

 

جراحی زیبایی بینی  – لیفت صورت – تزریق بوتاکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 11 =