مینی لیفت صورت و هزینه آن

مینی لیفت صورت یکی از روش های جراحی زیبایی صورت است که برای از بین بردن چین و چروک های صورت به کار میرود و جزئی از جراحی پلاستیک صورت به حساب می آید.
این جراحی جز روش های کم تهاجم است و برای افرادی مناسب است که میخواهند در قسمت های از صورتشان مانند گونه و فک زیباسازی انجام شود.
در این جراحی برش ها بسیار ریز هسند و اصلا قابل دید نیستند و برش های کوچک در امتداد گوش، زیر لب و پلک پایین زده میشود که جای زخم ها به سرعت بهبود پیدا میکنند.

کاندیدای مینی لیفت صورت

مناسبترین افراد برای جراحی مینی لیفت افرادی هستند که پوست تقریبا جوانی دارند و پست آنا تا حدی شل شده است و خواستار تقویت و بالا بردن پوست خود را دارند. این جراحی روی پیشانی و چشم اثری ندارد . سن مناسب برای جراحی بین 45 تا 55 سال است.
البته دکتر مهران دوغایی برای افرادی که در ین پایینتر هستند و میخواهند این جراحی را انجام دهد پیشنهاد میدم حتما یک جلسه مشاوره به مطب مراجعه حضوری داشته باشند.

لیفت کامل چیست

در لیفت صورت کامل صورت به طور کامل لیفت داده میشود و نتیجه آن نسبت به مینی لیفت بسیار بیشتر است و برای افرادی به کار میرود که سن آنها بالا بوده و میزان چین و چروک صورت شان به حد زیاد رسیده است.
در جراحی لیفت صورت برش در بخش هایی از شقیقه زده میشود و تا پایین گوش تقریبا ادامه پیدا میکند که در پشت یر قرار داد. در صورتی که بیمار بخواهد چربی های گردن و فک برداشته میشود و به جاهای دیگر در صورت صلاح منتقل میشود.
همراه با این جراحی، جراحی غبغب نیز انجام می شود که برش در قسمت زیر چانه زده میشود و پوست شل برداشته می شود.
لیفت ابرو نیز شامل لیفت صورت میباشد که برخی جراحان و بسته به نظر بیمار آن را انجام میدهد.

مینی فیس لیفت صورت چطور انجام میشود ؟

ابتدا برای بی حسی از داروهای آرام بخش استفاده می شود که این باعث میشود فشار خون فرد متعادل شده و مقدار خونریزی و تورم بعد از جراحی کمتر شود.

بعد از بی حسی بخشی که برای لیفت استفاده میشود ناحیه کنار گوش است. پوست این ناحیه برش داده می شود و برداشته میشود و پوست آن ناحیه به سمت بالا کشیده میشود . در این جراحی برش ها نیست به لیفت کامل کمتر است و در نتیجه تورم کمتری ایجاد میشود .
مینی لیفت صورت به دلیل گفته شده به دوره نقاهات کمتری نیاز دارد.

هزینه مینی لیفت صورت

این جراحی به صورت سرپایی انجام میشود و با توجه به اینکه جراحی سنگینی نیست به بیهوشی عمومی نیازی نیست و با بی حسی و سا آرام بخش ای وریدی قابل انجام است.
هزینه مینی فیس لیفت صورت بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد از جمله؛
اگر این جراحی با جراحی های زیبایی دیگری مانند لیپوساکشن غبغب،جراحی پلک، تزریق چربی و… انجام شود هزینه آن به نسبت بالاتر میرود.اگر مقدار چین و چروک های صورت زیاد تر باشد.
هزینه مینی لیفت به نوع پوست نیز بستگی دارد.

اقدامات لازم بعد از مینی لیفت صورت

استراحت تا مدتی که پزشک گفته است که این ایام تا 48 ساعت اول بعد از جراحی میباشد. استراحت باعث میشود جریان خون به حالت عادی خود برگردد و تورم کم شود

  • برای استراحت از بالشت استفاده شود که یر به یوس بالا قرار بگیرد.
  • کمپرس سرد تا 2 روز اول بعد از جراحی
  • استفاده از داروهای تجویز شده سر ساعت

جراحی زیبایی بینی بوتاکس ابرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: