ماساژ بینی برای رفع کجی بینی بعد از عمل

[vc_row][vc_column][vc_column_text]ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آیا بعد از عمل جراحی بینی ، برای رفع کجی بینی ماساژ دادن آن کمکی می کند یا نه؟«بهتر است قبل از انجام این کار با پزشک معالج خود در این باره مشورت کنید.»بینی، به خصوص پوست اطراف نوک آن، معمولاً بعد از جراحی بینی متورم می شود. بیشتر تورم ها در عرض چند هفته برطرف می شود، اما 20 درصد آخرین تورم بینی حداقل یک سال طول می کشد تا برطرف شود.کجی یا عدم تقارن بینی پس از جراحی بینی اولیه می تواند نشانه ای از بهبود نامتقارن بینی باشد. جای زخم بعد از عمل جراحی بینی که ایجاد می شود غیرقابل پیش بینی است و ممکن است باعث شود تا بافت اسکار به طور ناهموار شکل بگیرد و بینی شما کج به نظر برسد. این می تواند بدون تقصیر جراح شما اتفاق بیفتد و اغلب ممکن است از طریق جراحی زیبایی اصلاحی بینی شما دوباره بهبود پیدا کند.

آیا ماساژ کمکی به رفع مشکل می کند؟

 فشار ملایم و ماساژ ممکن است پس از جراحی بینی مناسب باشد. در ماساژ بینی پل، وسط یا نوک بینی ماساژ داده می شود که این کار باعث می شود تا بافت اسکار ( این بافت مجموعه ای از سلول ها و کلاژن است که محل آسیب را می پوشاند)، نرم شود و بافت های متورم دیگر نیز با هر گونه ماساژ پوست کاهش پیدا کند.دقت کنید که فشار بیش از حد قوی پس از جراحی ممکن است استخوان ها و غضروف بینی را جابجا کرده و حرکت دهد.

نتیجه: به حرف جراح خود گوش بدهید!

به طور کلی به بیماران توصیه می شود بعد از جراحی زیبایی بینی از دستکاری آن خودداری کنند.بسیاری از جراحی های بینی نیاز به قرار دادن دقیق گرافت ها و بخیه ها دارند و ماساژ یا دستکاری های اضافی به بینی می تواند نتیجه نهایی را به خطر بیندازد.بهتر است به جراح خود اعتماد کنید، جراح شما تنها کسی است که دقیقاً می‌داند که در حین جراحی بینی چه کاری انجام داده است و اگر ماساژ ملایم یا با فشار را به شما توصیه کند، پس جای مشکلی نیست.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفت =