جراحی بینی طبیعی + برترین تکنیک برای عمل بینی در آقایان

در رابطه با عمل بینی مورد جالب این است که معمولا آقایان کمتر به سمت آنها می روند و این موضوع دلایل مشخص خود را دارد. مردان معمولا به زیبایی خود اهمیت زیادی نمی دهند، ولی علی رغم اینکه آقایان کمتر بدنبال ظرافت و زیبایی هستند، همواره در پی جذابیت مردانه می باشند. این به این معناست که می خواهند در حین خوش چهره بودن همچنان سر سخت و قدرتمند و مردانه به چشم بیایند و این موضوع باعث شده تا عملی مانند جراحی بینی طبیعی طرفداران بیشتری پیدا کند ؛ وآقایان زیادی نیز به سمت انجام آن آمده اند. دلیل آن نیز ساز و کار این نوع از رینوپلاستی می باشد که فرم بینی را ظریف و کلیشه ای نمی کند و با اصلاح اشکالات به بهترین حالت عادی بینی در یک فرد می رساند. ما با کمک یکی از بهترین پزشکان تهران در این زمینه دکتر مهران دوغایی مقدم اطلاعاتی کامل را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

جراحی بینی طبیعی در تهران - دکتر مهران دوغایی

 

نکته ای که در مورد جراحی بینی طبیعی باید در نظر داشت، این است که هدف در این نوع جراحی تنها رفع ایرادات قبلی بینی نیست و همین نکته که بینی ایراد خاصی نداشته باشد کافی نخواهد بود و درواقع نتیجه عمل جراحی طبیعی بایستی در حد یک بینی فوق العاده جذاب و هماهنگ با صورت بیمار باشد . چنین بینی طبیعی این توانایی را دارد که بیشترین تاثیر را در فورم صورت ایجاد کند و معمولا فورم صورت بیمار پس از جراحی تغییر کرده و از حالت بی احساس ،غمگین و گاهی کم هوش به حالتی تغییر میکند که افراد این احساس را پیدا خواهند کرد که با فرد مصمم تر،با انرژی تر، احساسی تر و باهوش تری مواجه هستند و به اصطلاح کلاس اجتماعی صورت فرد تغییر می کند. جالب در اینجا است که در اغلب مواقع پس از چندی این تغییرات به علت ایجاد احساس واقعی اعتماد به نفس، در فرد بطور واقعی ایجاد می شوند و در اغلب موارد من شاهد بهبود واقعی موقعیت اجتماعی و پیشرفتهای شغلی بیمارانم هستم.

نکته مهم در طراحی و عمل جراحی بینی طبیعی، هماهنگی کامل آن با صورت بیمار است و این تنها توسط یک جراح باتجربه و دانش این کار قابل انجام است. و بیمار با یک بینی طبیعی و قوی هماهنگ با صورت، علاوه بر اینکه از فورم بینی رضایت کامل خواهد داشت ، بدون اینکه کار اضافی قابل توجه در فورم صورت انجام شده باشد، می تواند از تغییرات مثبت فورم صورت نیز بهره ببرد. امروزه نتایج بینی طبیعی در حدی است که بسیاری از خانم ها نیز با مشاهده این نتایج خواهان چنین نتیجه ای هستند و از چنین نتیجه ای لذت می برند.

بینی طبیعی دارای چه ویژگی هایی می باشد ؟

زمانی که در جلسه مشاوره با جراح خوب بینی در تهران ، مدل بینی طبیعی بعنوان برازنده ترین مدل برای بینی شما انتخاب می شود ، حتماً ویژگی های متعددی در این فرایند انتخاب در نظر کرفته شده است. البته ، این فرایند در تصمیم گیری برای انتخاب تمام مدل ها از جمله فانتزی و نیمه فانتزی هم دنبال می شود.
فاکتورهای متعددی از قبیل ویژگی سایر مولفه های صورت ، ارتفاع و عرض صورت ، فاصله چشم ها ، شکل گونه ها ، و بسیاری از موارد دیگر ، گزینه هایی هستند که جراح بینی در زمان بررسی مدل پیشنهادی شما و پیشنهاد دادن در خصوص مدل مناسب برای جراحی شدن بینی تان تحت آن مدل مد نظر قرار می دهد. انتخاب مدل ، یک فرایند بسیار پیچیده است و مهارت و تجربه جراح ، دردستیابی به یک نتیجه موفقیت آمیز در این فاز ، حرف اول رامی زند.
یک بینی ، زمانی روی صورت بیمار طبیعی به نظر می رسد که بتواند بیشترین میزان برازندگی را روی صورت داشته باشد و تغییراتی که در طول عمل ، در بینی ایجاد شده اند ، بیشترین تناسب را با سایر مولفه های صورت خلق کرده و به اصلاح توانسته باشد سطح هارمونی را در کل چهره ، بالا تر برده باشد.

جراحی بینی طبیعی برای چه افرادی کار آمد است ؟

به طور کلی پروسه عمل بینی طبیعی ممکن است برای افرادی که مواجه با مشکلات زیر هستند مناسب باشد:

  • افرادی که دارای تغییرات ظاهری بینی هستند که به صورت طبیعی با ساختار صورتشان همخوانی ندارد، مانند بینی کوچک و ناهماهنگ با سایر عناصر صورت یا بینی بزرگ و ناهماهنگ.
  • افرادی که به دنبال اصلاح ناسازگاری های عملکردی ناشی از تنگی تنفسی هستند. ممکن است تنگی ناشی از گرفتگی مجرای بینی منجر به مشکلات تنفسی، خستگی سریع، بلوغ تاخیری صدا و عوارض دیگر شود.
  • افرادی که در اثر تصادفات یا صدمات فیزیکی، شکل بینی خود را از دست داده‌اند و برای بازسازی و بهبود ظاهر بینی به جراحی بینی طبیعی نیاز دارند.

اگر شما هم به دلایل فوق در پی انجام عمل بینی هستید، همواره دقت داشته باشید که مهم است که قبل از تصمیم گیری درباره آن، با یک جراح پلاستیک بینی مشورت کنید تا به شما راهنمایی کند و اطلاعات دقیق تری در مورد مناسب بودن جراحی برای شرایط شما ارائه دهد.

قدم های مهم برای دست یابی به یک نتیجه خوب در رینوپلاستی بینی نچرال

در کل در صورتی که عمل شما توسط یک جراح با تجربه و حرفه ای انجام شود می توانید اطمینان حاصل نمایید که این پروسه نتیجه خوبی را به همراه خواهد داشت. یکسری از اقدامات وجود دارند که مسئولیت انجام و پیگیری آنها با خود شما می باشند. در نتیجه شما با رعایت برخی از نکات و انجام یکسری از فعالیت ها می توانید به نتیجه بسیار عالی برسید و به بهبود در پروسه جراحی کمک شایانی نمایید. برخی از این موارد عبارتند از :

  • درک زیبایی‌شناسی چهره : معمولا در ابتدای مشاوره حضوری اولین سوال جراح این است که چرا مراجعه کرده اید و اشکالات بینی تان چیست و چه نوع نتیجه ای مد نظرتان است.بنابراین مهم است که هدف زیبایی‌ شناسانه‌ ای داشته باشید که پزشکتان بتواند از آن به عنوان یک مرجع در ترسیم برنامه برای جراحی بینی طبیعی استفاده کند. داشتن درک خوبی از زیبایی‌شناسی چهره می‌تواند به شما کمک کند تا تغییراتی که برای شما مناسب باشد را تشخیص دهید. به خاطر داشته باشید که هدف رینوپلاستی طبیعی یک بینی زیبا و طبیعی است که با بقیه قسمت‌های صورت شما همخوانی داشته‌ باشد. شاید بتوانید به عکس‌های افرادی با ویژگی‌های چهره و ارث مشابه با شما نگاه کنید و چند تا از آن‌ها را که به عنوان الگو ایده‌ آل می‌ پذیرید، شناسایی کنید. در نظر بگیرید که جراح باتجربه می تواند کمک قابل توجهی در اصلاح و جهت دهی زیبایی شناسی به شما بکند و نظرات شما را اصلاح کند ولی هر بیماری قبل از مشاوره باید هدف خود از انجام عمل زیبایی بینی را تا حدودی بداند در صورتیکه شما ندانید چه می خواهید، از نتیجه جراحی راضی نخواهید شد
  • مطالعه تصاویر قبل و بعد از جراحی بینی طبیعی انجام شده توسط پزشک : یک راه برای مشخص کردن اینکه یک جراح پلاستیک مناسب برای شماست ، مرور تصاویر قبل و بعد از جراحی اوست. این تصاویر را با دقت بررسی کنید تا ببینید که کار او با اهداف شما هماهنگ است و آیا شما با نتایج نهایی راضی هستید. به خصوص به ویژگی‌های چهره و بینی قبلی که به شدت شبیه به بینی شما هستند، توجه دقیق داشته باشید. از این طریق شما علاوه بر اینکه توانایی پزشکتان را ارزیابی می کنید،حس زیبایی شناسانه جراحتان را هم می سنجید.توجه داشته باشید همانطوری که شما نمی توانید به یک نقاشی که کوبیسم کار میکند سفارش یک تابلوی رئال بدهید، به همین طریق نمی توانید از یک جراح موفق و باتجربه ای که بینی های خیلی فانتزی کار می کند توقع یک نتیجه بینی طبیعی داشته باشید.
  • با جراح رینوپلاستی اهداف و انتظارات خود را مطرح کنید : این یک فرصت است تا اهداف زیبایی ‌شناسانه خود را تعریف کنید تا به شما و پزشکتان کمک کند تا بهتر درک کنید چگونه آن‌ها را عملی کنید. از این زمان برای یادگیری در مورد آناتومی بینی، ارتباط بین بینی و چهره و رینوپلاستی‌ها به طور کلی استفاده کنید. سوالاتی در مورد هر جنبه‌ای از روند که در ذهن شما مبهم است، بپرسید.
  • معاینه فیزیکی را تجربه کنید : برای بهره گیری از درکی عمیق تر از آناتومی منحصر به فرد بینیتان، بررسی جسمانی دقیق برای دکتر عملیات مهمی است. از آنجایی که هیچ راهکاری که همگانی باشد وجود ندارد، او به دقت ترکیب بینی، ضخامت پوست و قدرت غضروفهای شما را ارزیابی خواهد کرد تا امکان انجام تغییرات مطلوب شما را تشخیص دهد.

باید و نبایدهای یک عمل بینی طبیعی موفق

 

بایدها و نبایدهای عمل بینی طبیعی - دکتر مهران دوغایی

 

برای رسیدن و دست یابی به بهترین نتیجه نیاز است که از یکسری قواعد نیز پیروی کنید تا ایرادی در پروسه شما رخ ندهد. مواردی وجود دارد که می توان به آنها بایدها و نبایدهای قبل از جراحی بینی طبیعی گفت و در صورت پیروی از آنها شما در بهترین حالت ممکنه خواهید بود. در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت :

ماه قبل از جراحی :

  • از مصرف الکل و دخانیات دوری نمایید : این کار باید با فواصل یک هفته قبل و بعد از عمل انجام شود تا اثر الکل کاملا از بدن پاک شود. نوشیدنی های الکلی و هر نوع دیگری از الکل می تواند برای مدت بسیار طولانی در بدن شما بماند و تاثیر خود را داشته باشد که منجر به اختلال در سیستم بدن و کند شدن روند بهبودی می گردد. نیکوتین موجود در دخانیات به همان اندازه بلکه بیشتر مضر است.

دو هفته قبل از جراحی :

  • تماس پوست صورت با نور خورشید را محدود کنید : به طور کلی اشعه UV موجود در نور خورشید برای انسان مضر است و می تواند آسیب هایی را در بافت پوست انسان ایجاد کند و این موضوع برای جراحی بینی طبیعی بسیار حساس است. به همین دلیل است که برای حفظ سلامتی پوست قبل از عمل شما باید تماس پوست خود با نور خورشید را بکاهید. و در دو هفته قبل از جراحی نباید آفتاب بگیرید و یا از سولا یوم و…استفاده کنید.
  • مصرف کافئین را متوقف نمایید : شما نیاز دارید تا از چند روز قبل از جراحی مصرف کافئین خود را محدود نمایید و این موضوع بسیار ضروری و مهم است. با وجود اینکه کافئین یک عنصر طبیعی می باشد ، اما همواره می تواند مشکلاتی برای بدن ایجاد نماید ؛ زیرا کافئین باعث می شود تا فشار خون در فرد افزایش یابد و این موضوع منجر به خونریزی بعد از عمل می گردد. در صورتیکه برای افزایش حجم عضلاتتان از پودرهای پروتئین استفاده می کنید پس از تصمیم به جراحی آنها را قطع کنید.
  • مصرف برخی از داروها را قطع نمایید : برای حفظ سلامتی در طول پروسه جراحی بینی طبیعی شما نیاز دارید تا مصرف تعدادی از داروهای خاص را کنار بگذارید. برخی از این داروها عبارتند از ایبوپروفن ، آسپیرین و غیره (کلیه داروهای ضد درد بجز استامینوفن)همچنین داروهای گیاهی مختلف و رقیق کننده های خون که بسیار در طول زمان عمل و قبل و بعد از آن برای شما مضر هستند.

جراحی بینی طبیعی چگونه انجام می شود ؟

جراحی بینی نچرال اغلب تحت بیهوشی انجام می شود و بعد از بیهوش شدن بیمار ، در صورت گزینش رویکرد جراحی بینی به روش باز ، برش ظریفی در کلوملا یعنی حد فاصل بین دو سوراخ بینی ایجاد می شود تا به همراه برش های داخلی ، جراح بتواند به بافت و چارچوب داخل بینی دست یافته و تغییرات مورد نظر را ایجاد کند. بعد از انجام تغییرات لازم در بینی ، جراح ، پوست را مجدد به روی بینی باز می گرداند و با زدن بخیه ، برش ها را می بندد و بیمار در حالیکه بینی جدید او گچ گرفته شده است، اتاق عمل را به سمت اتاق ریکاوری ترک خواهد کرد.

آگاهی از این نکته ضروری است که منظور از یک بینی طبیعی ،یک بینی معمولی نیست و از نظر زیبایی نتیجه جراحی بینی طبیعی بایستی در بهترین شرایط زیبایی شناسی باشد و هارمونی ایجاد شده نیز در بالاترین سطح باشد ، ولی در عین حال نمای بینی و صورت حالت غیر طبیعی نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 3 =

جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در:
جدیدترین مقالات:
اشتراک گذاری در: