هزینه جراحی بینی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]امروزه جراحی زیبایی بینی از جراحی های پرطرفدار در بین خانم و آقایانی که طالب زیبایی هستند، میباشد. افرادی که میخواهند به عمل بینی روی بیاورند از اولین سوالات که ذهنشان را درگیر میکند هزینه جراحی بینی میباشد. در ادامه فاکتورهای تعیین کننده قیمت عمل بینی آورده شده است؛

هزینه جراحی بینی چطور محاسبه میشود ؟

قیمت عمل بینی بسیار متغیر است و ا توجه به فاکتورهایی که در ادامه گفته شده است تعیین میشود؛

  • تجربه جراح
  • نوع بینی
  • منطقه جغرافیایی
  • هزینه های بیمارستان

تجربه جراح
امروزه جراحی زیبایی بینی توسط جراحان بسیاری انجام میشود که نمیتوان به همه آنها اعتماد کرد. قطعا هزینه جراحی بینی توسط هر پزشک متفاوت خواهد بود. این قیمت با تجربه و مهارت جراح رابطه مستقیمی دارد؛ یعنی هر چقدر جراح بینی عمل های بیشتری انجام داده باشد قطعا تجربه وی بالاتر میرود و هزینه جراحی بینی وی نی بالاتر خواهد رفت.

نوع بینی
صد در صد نوع بینی در هزینه جراحی بینی تاثیر به سزایی دارد. به طور مثال عمل بینی گوشتی دارای قیمت بالاتری نسبت به عمل بینی استخوانی میباشد. و همچنین جراحی بینی ترمیم نسبت به جراحی بینی اولیه قیمت بالاتری دارد.

منطقه جغرافیایی

جراحی بینی در مناطق مختلف متفاوت است. به طور نمونه جراحی بینی در تهران با جراحی بینی در شهرهای دیگر به طور قابل ملاحظه ای تفاوت دارد. این نکته را مد نظر داشته باشید که جراحان بینی با تجربه و خوب اکثر اوقات در تهران فعالیت دارند.

هزینه جراحی زیبایی بینی استخوانی

بینی های استخوانی اگر فقط قوز داشته باشد هزینه آن به نسبت کمتر خواهد شد ولی اگر نوک بینی گوشتی باشد و علاوه بر وقز، پولیپ و ایراهای دیگر داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

 

اگر میخواهید راجع به عمل بینی استخوانی اطلاعات کسب کنید این مقاله را مطالعه کنید.

 

هزینه جراحی زیبایی بینی گوشتی

در بینی های گوشتی به دلیل اینکه پوست بسیار ضخیم تر از بینی های استخوانی است و به مهارت و تجربه بیشتر جراح بینی خوب نیاز دارد ؛بنابراین هزینه جراحی بینی گوشتی دارای قیمت بالاتری می باشد.

هزینه عمل زیبایی بینی با لیزر

لیزر یکی از ابزارهایی است که در زمینه زیبایی و زیباسازی بسیار کارساز است اما در جراحی بینی هنوز کارکرد و نتایج آن ثابت نشده است . بنابراین اگر در مورد جراحی بینی با لیزر زیاد شنیده اید زیاد به آن اکتفا نکنید و به دنبال نوع دیگری از جراحی باشید.

میتوانید مقاله عمل بینی با لیزر را برای کسب اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

هزینه جراحی زیبایی بینی ترمیمی

به دلیل اینکه برخی جراحان بینی دارای تجربه و مهارت کافی نیستند برخی از بیماران بعد از جراحی اول دچار تنگی سوراخ بینی و یا در تنفس دار مشکل میشوند و از آن اصلا راضی نیستند و به دنبال جراحی بینی ترمیم هستند.
برای جراحی بینی ترمیمی فرد باید سلامت روحی و جسمی داشته باشد و به دلیل اینکه باید مشکلات جزئی و ظریف کاری هایی برطرف شود و علی الخصوص عملکرد بینی اصلاح شود این جراحی قیمت بالاتری خواهد داشت.

پوشش هزینه جراحی بینی توسط بیمه

جراحی بینی جزو جراحی های زیبایی است که بیمه جراحی های زیبایی را پوشش نمیدهد. بنابراین به یاد داشته باشید که برای انجام عمل بینی حتما باید تمام آن را خود پرداخت کنید و حتی درصدی را بیمه پوشش نمیدهد.

البته اگر بینی شما دچار مشکلات عملکردی باشد به طور مثال اگر شکستگی بینی در طی تصادفی رخ دهد و تنفس دچار مشکل شود و طوری باشد که عملکرد بینی دچار اختلال شود در این مورد بیمه درصدی را تحت پوشش قرار میدهد.

قیمت عمل بینی پهن

قیمت جراحی بینی پهن نیز مانند دیگر جراحی های زیبایی به فاکتورهایی که در ابتدای مقاله گفته شده بستگی دارد. البته این را هم در نظر بگیرید که هر چه بینی شما کار بیشتری داشته باشد و زمان زیادتری را به خود بگیرد هزینه بالاتری خواهد داشت.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + چهار =